[vc_row][vc_column][vc_column_text]De Carnavalsstichting Tilburg is een samenwerking aangegaan met internetbureau 2manydots. “We zijn trots dat we als Tilburgs internetbureau, met een voorliefde voor carnaval, de nieuwe internetpartner van de stichting mogen zijn”, zegt Mike Lelieveld, directeur van 2manydots enthousiast.
“Het gaat om een barterdeal waarbij 2manydots ons drie jaar lang als websitepartner ondersteunt in ruil voor een volwaardig sponsorpakket”, legt Patrick van den Hoek, voorzitter van de Commissie Fondsenwerving uit. Paul Staps, voorzitter van de stichting vult aan: “Als jong en dynamisch bedrijf is 2manydots betrokken en denken ze mee met onze wensen en de behoeften van onze bezoekers en stakeholders. Het enthousiasme dat zij hebben voor hun werk raakt mij bijzonder.”
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]De communicatiedoelen en –uitingen van de Carnavalsstichting Tilburg zijn door de jaren heen verschoven. “We zullen geschreven media minder vaak inzetten en Kruikenzeikers en Dokmardeurs via onze website en social media-kanalen regelmatiger op de hoogte houden van feesten en aankondigingen,” legt Van den Hoek uit. “Samen met Commissie Communicatie werken we op die manier naar een betere profilering van de Carnavalsstichting Tilburg en creëren we een platform waar sponsoren goed tot hun recht komen”, vult Lelieveld aan.
De samenwerking tussen 2manydots en de carnavalsstichting zal nog dit jaar resulteren in een nieuwe website die de huidige site vervangen, zodat de carnavalsstichting ook digitaal klaar is voor de toekomst.
Foto’s: Tommy de Lange[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]