Kruikenstad krijgt een nieuw jasje. De Carnavalstichting Tilburg (CST) presenteert een nieuwe, frisse huisstijl, inclusief een logo dat het karakter van Kruikenstad anno 2015 uitdraagt: trots, toegankelijk en transparant. De welbekende kleuren staan voor de beleving die álle Kruiken en Kruikinnen met elkaar verbindt. Samen groen–oranje!
Natuurlijk blijft ook in het nieuwe logo de Kruikenzeiker het vertrouwde symbool van Kruikenstad. Daarnaast heeft ontwerper en échte Kruikin Lieke Bogaert, die namens de Carnavalsstichting Tilburg de nieuwe huisstijl heeft ontworpen, de K van Kruikenstad prominent laten terugkomen. Hiermee wordt Kruikenstad in de nieuwe huisstijl sterk benadrukt, daar waar voorheen de Carnavalsstichting Tilburg in het beeld centraal stond. Bovendien krijgen alle evenementen die vanaf woensdag 11 november 2015 worden georganiseerd eigentijdse en herkenbare logo’s in de nieuwe huisstijl.
De nieuwe huisstijl werd gelanceerd tijdens de feestelijke collegevergadering van de Carnavalsstichting Tilburg. Deze vond plaats op woensdag 23 september om 20.30 uur in het Textielmuseum.
De presentatie van de nieuwe huisstijl vind je hier!
Of hieronder